Olemme vuodenvaihteessa vaihtaneet myynninseurantajärjestelmämme Kirppari-Kalleen, ja Jeemly jää tammikuun jälkeen kokonaan pois käytöstä. Tässä on ohjeistus siirrosta sinulle.
1. Jos sinulla on ollut myyntijakso aiemmin ja se on jo loppunut ja tilitys on suoritettu:
- Asia ei vaadi sinulta toimenpiteitä.
- Jos ostat uuden myyntijakson myymälästä, lähetämme sinulle tunnukset Kirppari-Kalleen. Käy tässä tapauksessa hyväksymässä myyntiehdot siellä.
- Voit ostaa uuden myyntijakson Kirppari-Kallesta täältä. Seuraa myyjälle -sivun ohjeita.
2. Jos sinulla on myyntijakso kesken:
- Lähetämme sinulle tunnukset Kirppari-Kalleen.
- Käy hyväksymässä myyntiehdot Kirppari-Kallessa.
- Myynninseuranta on alkanut Jeemlyssä, ja jatkuu Kirppari-Kallessa. Molemmissa näkyvät eri tuotteet myytyinä koko myyntijakson päätyttyä.
- Myyntijakson päätyttyä laskemme tilitettävän summan molemmista järjestelmistä yhteensä.
- Ilmoitathan omat tietosi, kuten tilinumerosi, Kirppari-Kallessa.
- Linkki Jeemlyn myynninseurantaan löytyy tästä.
3. Jos olet ostanut myyntipaketin, mutta myyntijaksosi ei ole vielä alkanut:
- Saat tunnukset Kirppari-Kalleen, kun myyntijaksosi alkaa, eli viiden viikon sisällä tuotteiden toimittamisesta myymälälle.
- Käy hyväksymässä myyntiehdot Kirppari-Kallessa.
4. Super Safari -jäsenille:
- Jos sinulla on myyntijakso kesken, kts ohjeet nr. 2.
- Jos sinulla ei ole myyntijaksoa kesken ja tuotteesi odottavat hinnoittelua, odota tunnuksia Kirppari-Kalleen. Lähetämme ne sinulle, kun seuraavan eräsi myyntijakso alkaa.
- Käy hyväksymässä myyntiehdot Kirppari-Kallessa.
Ota yhteyttä, jos siirrosta tulee kysyttävää!
Ystävällisin terveisin
Minibuffetin tiimi
050 5854 753